piątek, 14 czerwca 2013

Cardio Kickboxing cd.

Jak już wcześniej wspomniałam na blogu ćwiczę z Jillian Cardio Kickboxing.
I jestem jak najbardziej zadowolona z tego zestawu, ale chciałabym spróbować też czegoś innego z elementami kickboxingu, żeby mi się Jillian za szybko nie znudziła.
Trafiłam na youtube na zestaw cardio kicboxing Fitness Blender





Co w treningu?
2 zwolnione powtórzenia,8 szybkich.
8 ćwiczeń i tylko 1 runda.
Wszystko w 11 minut.
Spalone kalorie od 77 do 132.

Ćwiczenia więc nie wydają się męczące, zawierają momenty zwolnienia rytmu - na zaprezentowanie ćwiczenia. Przez to zestaw nie jest płynny i jest to intervals niż typowe cardio.
Nie miałam zadyszki, pot nie lał się strumieniami.
Zestaw Kelli's Cardio Kiboxing wypadł słabo w porównaniu z Jillian.
Zostaję przy moim starym zestawie ćwiczeń.
.A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...