sobota, 22 czerwca 2013

Spalamy

źródło: https://www.gabbyandlaird.com
Odpuściłam sobie ostatnio kilka ćwiczeń, głównie ze względu na trwającą sesję, która pochłania mnie doszczętnie.
Ale na szczęście już się kończy i będę mogła wznowić ćwiczenia z Jillian.

Ćwiczenia chciałabym wspomóc suplementacją w celu przyśpieszenia spalania tkanki tłuszczowej.
Mój brat stosował pewien specyfik przez miesiąc. Później porównał swoje wyniki z okresem nie stosowania preparatu. I okazało się, że ów środek przyśpieszył spalanie tkanki tłuszczowej o ok. 0,8%.

Co obiecuje producent? Ułatwienie redukcji tkanki tłuszczowej i jednoczesny rozwój suchej masy mięśniowej dzięki procesowi termogenezy.

Skład chemiczny: tyrozyna, ekstrakt zielonej herbaty, ekstrakt z gorzkiej pomarańczy, ekstrakt guarany, kofeina, ekstrakt pieprzu czarnego, celuloza mikrokrystaliczna - substancja wypełniająca, stearynian magnezu - substancja przeciwzbrylająca, żelatyna - otoczka kapsułki

Czy warto więc stosować? Wiele osób powie o możliwym działaniu niepożądanym. Podobno preparat jest jednym z najskuteczniejszych i najbezpieczniejszych na rynku.


Wpływ 7-tygodniowej suplementacji, kontrolowanej placebo, na zmiany proporcji składu ciała.
Źródło: http://www.fbb.pl     


Dostałam od brata kapsułki, które wystarczą mi na 21 dni. Stosuje się 1 kapsułkę 2 razy dziennie - ok. 30 min. przed śniadaniem i obiadem.

Efektami suplementacji podzielę się z wami.

.A




5 komentarzy:

  1. mnie sesja tez spowolnila, ale pora wziac sie porzadnie za trening;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze do końca tego tygodnia w takim marazmie. Bez konkretnych treningów, jedyny wysiłek fizyczny to jazda rowerem z racji konieczności przemieszczania się. :) Dobre i to.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja tragiczny okres, ale jakoś przeżyć trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie dodałam wpis na bloga o podobnym produkcie:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...