poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Polecam: Kwartet zdrowych smaków

Z serii polecam blog:


Blog prowadzony przez cztery panie: Magdę, Irenę, Kingę i Ewę.
Blog jest dodatkiem do prowadzonego sklepu ze zdrową żywnością, pokazuje jak przyrządzić pyszne jedzenie z wykorzystaniem zdrowych produktów. W sklepie sprzedają między innymi: bakalie, cukier i jego zamienniki, kawy, herbaty, kasze i ryż, makarony, mąki, oleje i oliwy, sosy, produkty śniadaniowe, rośliny strączkowe, ziarna i nasiona, a także dietetyczne słodycze i przekąski.
Ja co prawda jeszcze nie robiłam tam zakupów, ale zauważyłam że ceny mają dosyć atrakcyjne, zwłaszcza jak się jest akurat w takiej małej mieścinie jak moja rodzinna, gdzie zdrowy asortyment stanowią jedynie dwie półki w sklepie.

Polecam bloga Kwartet zdrowych smaków.  Za nieskomplikowane, zdrowe przepisy na potrawy wręcz domowe, od mamy.A miłośnicy fast foodów znajdą dla siebie też tam zdrowe wersję pizzy czy tortilli.

źródło: http://kwartetzdrowychsmakow.blogspot.com
Wracając do proponowanych przez Panie przepisów wypróbowałam dotychczas  wegański pasztet paprykowy z soczewicy. Pycha. Mogę Wam śmiało go polecić. Tylko na keksówkę lepiej zrobić 2 porcje, jedna to trochę mało. Był to pierwszy raz kiedy przyrządzałam soczewicę samodzielnie. Wiem, wiem, jestem trochę zacofana. :) Ale przepis na pewno jeszcze nie raz wykorzystam. Zwłaszcza, że soczewica to dobre źródło roślinnego białka. 10,3 na 100g produktu. Idąc za ciosem w najbliższym czasie spróbuje wegetariańskiej tortilli z farszem z soczewicy.
Następny w kolejce do wypróbowania jest też przepis na wegetariański pasztet z fasoli z koperkiem. 9,8 białka na 100g fasoli białej gotowanej.
Robiłam już też fasolkę szparagową po prowansalsku. Pycha. To właśnie dzięki temu przepisowi trafiłam na blog Kwartet zdrowch przysmaków. Szukałam alternatywy dla fasolki smażonej w bułce tartej.


A tak w ogóle muszę Wam powiedzieć, że kocham rośliny strączkowe .:)

źródło: b-splendid.blogspot.com


6 komentarzy:

  1. swietnie, ze na swoim blogu polecasz inne blogi!

    OdpowiedzUsuń
  2. eat healthy! ;) jestem za ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. hej:-) Dzięki za komentarz. Co do ćwiczeń to zależy mi na wzmocnieniu bardziej mięśni:-) Ale jak jak zgubię tu i ówdzie to też się nic nie stanie. Znam swoje ciało i wiem jak wygląda. Kompletnie nie znam się na ćwiczeniach. Musze więcej czytać informacji w Twoich postach:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam rośliny strączkowe. Mięso może nie istnieć byle zapas cieciorki i fasoli był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mieście w którym akurat jestem nie ma szans na dostanie cieciorki. :( Dobrze, że soczewicę dostałam.

      Usuń
  5. Jesteśmy bardzo mile zaskoczone!
    Dziękujemy za miłe słowa i polecenie:)

    A przy okazji- cieszymy się, że mogłyśmy odkryć tak ciekawego bloga, bo jak wiadomo zdrowe odżywianie to tylko połowa sukcesu :)

    Cały KWARET pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...