piątek, 2 sierpnia 2013

Wyzwanie sierpnia - program 300 przysiadów

300 przysiadów to program opierający się na stopniowym treningu mającym na celu doprowadzenie ćwiczącego do wykonywania 300 przysiadów w jednej serii.
źródło: http://moodsonboard.wordpress.com
Przysiady dobrze wpływają na wytrzymałość oraz kształtowanie mięśni nóg i pośladków. Ważne jest jednak, żeby wykonywać je odpowiednio.
Poniższy filmik przedstawia poprawną technikę.

Podstawą rozpoczęcia programu i kontroli cyklu jest wykonanie testu. Jak go zrobić?
Robimy w 1 serii tyle przysiadów, ile tylko możemy, pamiętając o technice. Jeśli tylko zaczynamy odczuwać zmęczenie w nogach i robimy je niedokładnie - test przerywamy!
Wynik testu wskazuje na cykl wykonywanych powtórzeń, a ilość przysiadów w kolejnych cyklach wzrasta aż dojdziemy do 300.
Moje postępy możecie na bieżąco śledzić tu: Trening przysiadów na portalu wruchu.pl
Mój wynik testu to 50 przysiadów. Tyle robię zwykle, więc to dobry wynik wyjściowy do 300. Przede mną 13 cykli. Co prawda program się rozciągnie na więcej miesięcy, ale wyzwaniem samym w sobie dla mnie jest wytrwanie - regularny trening. Dotrwać do końca sierpnia i realizować dalej.
Zaczynam cykl od 41-60 przysiadów. Tak prezentuje się moja rozpiska cyklu:
Jeśli jesteście zainteresowani programem odsyłam Was do:
Ktoś się przyłącza do wyzwania? 

A. 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co :) Z pewnością będę często tu zaglądać. Od lat walczę z moją kilogramową huśtawką, więc cenne rady są dla mnie wręcz wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja robilam przysiady ale okazuje sie ze nie sa dobre dla mojego typu sylwetki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że przysiady wyszczuplą moje uda i podniosą pośladki. :) Wczoraj zrobiłam 101, w 4 seriach. Dziś dzień przerwy wedle rozpiski.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj przysiady jak najbardziej chyba dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...