poniedziałek, 2 września 2013

Białystok Biega 2013. 3 edycja. Do startu 19 dni.

I mamy wrzesień. 22 września w Białymstoku odbędzie się bieg uliczny - dwie trasy do wyboru, na 5 i 10 km. Zgłoszenia online są do 19 września 2013 roku. Po tym terminie zgłoszenia będą możliwe wyłącznie w Biurze Zawodów w dniach 21-22 września pod warunkiem dostępności miejsc.
Więc jeśli ktoś z Was jest jeszcze chętny to może się rejestrować :)

źródło: białystokbiega.pl

3 Ogólnopolski Bieg Uliczny Białystok Biega  22 wrzesień Białystok
A frekwencja będzie niemała. Na miesiąc przed startem zarejestrowało się już 400 osób.

Rejestracji możecie dokonać tu: http://bialystokbiega.pl/
Do 8 września obowiązuje jeszcze niższa opłata startowa.

Znana jest już trasa biegu:


Obie trasy biegu mają atest PZLA. I będą oznaczone co 1km.

Zawodników obowiązuje limit czasu wynoszący 2 godziny od strzału startera. Cóż, dlatego nie wystartuję osobiście, obawiam się, że mogłabym się nie wyrobić osobiście, ale będzie mnie można spotkać na miejscu, będę kibicować przyjacielowi,  doświadczonemu biegaczowi, który stanął na podium w I Białostockim Półmaratonie.
Tak sobie zawsze z nim żartuję, żebyśmy razem wieczorem pobiegali, to tylko słyszę, że przy mnie on może co najwyżej spacerować. I święta racja, planuję zacząć biegać od dawna, pierwszą próbę miałam dwa lata temu, ale przeforsowywałam się, że po biegu nie dałam rady wejść na drugie piętro. Ale tą jesień planuję rozbiegać się, wrzesień spokojnie, powoli na zasadzie marszobiegu, a październik już aktywnie. Ale jak będzie się okaże.

Na razie znikam na kilka dni, na poprawkę egzaminu.
3majcie się.  :)

A.

1 komentarz:

  1. Jak ja bym chciała wziąć udział w takim biegu, ale nie mogę :/...
    Powodzenia z egzaminami!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...