środa, 24 lipca 2013

Jak się pozbyć bólu kręgosłupa - ćwiczenia

Wspominałam ostatnio, że cierpię z powodu bólu kręgosłupa, dokładniej w odcinku lędźwiowym.
Nie wiem czy wynika to z tego, że się przetrenowałam (wątpliwa sprawa) czy przepracowałam (kucam kilkadziesiąt razy dziennie). Faktem jest, że ból jest na tyle dokuczliwy, że nie ma mowy o brzuszkach i części ćwiczeń z mojego planu.
źródło: wikihow.com

Dlatego sięgnęłam po specjalne ćwiczenia na ból kręgosłupa.
Czy wiecie, że systematyczna gimnastyka zlikwiduje uciążliwy ból kręgosłupa?

Mariola Bojarska-Ferenc. Tej pani nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.
źródło: natemat.pl
Ćwiczy z Polakami od lat. Była jeszcze przed Ewą Chodakowską.
Pamiętam jak byłam dzieckiem na tvp2 około 7 rano leciał jej program. Ćwiczyłam, miała fajne krótkie około 10minutowe zestawy.
Dziś znów z nią ćwiczę. Zestaw lekki i krótki, tylko 3 minuty! Ale najlepiej powtórzyć

Ćwicz z Mariolą Bojarską-Ferenc i... pozbądź się bólu kręgosłupa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...